جزوه جذب ثروت با تکنولوژی فکر دکتر علیرضا آزمندیان

دسته بندي : علوم انسانی » روان شناسی
دانلود جزوه جذب ثروت با تکنولوژی فکر دکتر علیرضا آزمندیان،
در قالب pdf و در 17 صفحه.


بخشی از متن جزوه:
آرامش و نشاط هم ثروت است. با این تعریف جامع، حال ببینیم که یک انسان تکنولوژی فکری چگونه باید پول را بدست آورد و چه راز ورمزی به عنوان عوامل کسب پول در دنیای او وجود  دارد که  با  استفاده از آن ها بتوان به معنای واقعی کلمه ، ثروتمند شد.

اگر چه ما درتکنولوژی فکر انسان ها را در همه عرصه های زندگی به کسب آن دعوت می کنیم و
اصولاً ابعاد معنوی ثروت و روی آوری به معنویت قبل از مادیت شدیداً توصیه می شود، ولی برای یک زندگی عالی ما پول را به عنوان ابزار می دانیم و معتقدیم که یک فرد مسلمان و معتقد به تمام ارکان معنوی واعتقادی خود بایستی از امکانات مادی هم برخوردار باشد.

حال نکته این است که یک انسان تکنولوژی فکری که همه چیز برای او  به گونه ای دیگر است، چگونه بایستی از قانونمندی های خاصی استفاده کند تا به بهترین وجه  ممکن به پول حلال برسد. کسب پول حلال توسط یک انسان تکنولوژی فکری اصولی دارد که متعاقباً ما این اصول را تشریح می کنیم و به شما توصیه می کنیم که این اصول را اجرا کنید تا ثروتمند شوید.

اگر چه اجرای این اصول برای همه عرصه ها قابل اجراست، لکن منظور ما دراینجا شیوه های بدست آوردن پول از مجرای حلال است. همانطور که می دانید همه چیز در دنیای یک انسان از اندیشه شروع می شود. انسان های ثروتمند ثروت خود را ابتدا درکارگاه تولید فکر خود خلق می کنند. انسان هایی که فقیرانه می اندیشند و احساس فقر میکنند
دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی

تعداد مشاهده: 9240 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:414 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 17 صفحه.