تحقیق آمار اعتياد

دسته بندي : علوم پایه » آمار
دانلود تحقیق با موضوع آمار اعتياد،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اعتياد به عنوان يك مشكل، هميشه دامنگير بوده و هست چرا كه به عنوان يك معضل دامنگير انسان ها در جوامع مختلف بوده و به موازات افزايش دانش انسان، اعتياد نيز گسترش يافته و از پيچيدگى بيشترى برخوردار شده است.
متفاوتى در بيش از اين كه يك پديده اجتماعى محسوب شود يك پديده روانى است و در اشكال مختلف و اعتياد انسان ها ظهور و بروز مى يابد. همانطور كه يك انسان مى تواند به قمار اعتياد پيدا كند و يا اعتياد به خريد و غيره، اعتياد به مواد مخدر هم يكى از آنهاست .
اما نكته نگران كننده آنجاست كه از سوى مقامات مسوول اعلام مى شود كه ميانگين سن اعتياد در ايران به 14 سال رسيده است و اين نسل آينده ساز كشور در خطر است.
روز جهاني مبارزه با مواد مخدر، در واقع ترغيب براي تشديد مبارزه با مواد مخدر است و جمهوري اسلامي ايران نيز به عنوان پرچمدار اين مبارزه جدي، شفاف و سالم در جهان مطرح است.
در روز جهاني مبارزه با مواد مخدر، امحاء انواع مواد مخدر مكشوفه، بهترين سند گوياي مبارزه بااين پديده است كه در ايران اين اقدام همه ساله از سوي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و با حضور ارگانهاي مرتبط، نمايندگان و سفيران كشورهاي خارجي انجام مي‌شود.
كارشناسان معتقدند كه مواد مخدر و اعتياد، ديگر يك آسيب اجتماعي نيست، بلكه يك بحران اجتماعي محسوب مي‌شود.
از نظر آنان ، براي گزينش بهترين راه حل اين بحران، مي‌بايست پديده مواد مخدر را در متن ساختار اجتماعي و شرايط حاكم برآن مورد ملاحظه قرار داد ....


دسته بندی: علوم پایه » آمار

تعداد مشاهده: 7097 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:16 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.